Продавець ZooMag;) Товари для тварин розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2819 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

Склад (пн-пт 9:30-13:00, сб 9:30-12:00) - пр. Олександра Поля 50д (перед виїздом зателефонувати!), Дніпро, Україна
+380 (93) 552-18-80
+380 (96) 194-72-08
+380 (95) 200-84-44
ZooMag;) Товари для тварин
Кошик

Доставка замовлення

Доставка

 

Оплата доставки здійснюється покупцем. У разі повернення/обміну (не бракованого товару) або незабору замовлення (покупець не прийшов на пошту за замовленням) покупець сплачує доставку в обидві сторони.

 

Способи доставки

  • Доставка "Нова Пошта"

Доставка в будь-яке відділення Нової Пошти. Вартість доставки розраховується за тарифами перевізника і оплачується окремо. Посилка зберігається в відділенні Нової пошти протягом 5-ти робочих днів! Після чого товар автоматично повертається.

  • Доставка "Укрпошта"

    Доставка здійснюється після оплати замовлення, додатково сплачується пакування.

           Термін доставки від 4 до 6 днів по Україні.

  • Самовивіз

Пр. Олександра Поля (пр. Кірова) - пр. Пилипа Орлика (пр. Ілліча)

Додаткова інформація

Після оформлення замовлення з вами зв'яжеться менеджер для його підтвердження.

Замовлення, підтверджені до 12:00, відправляються в цей же день. Доставка здійснюється з м. Дніпро кожен день крім неділі та святкових днів.

Замовлення, оформлені у вихідні або святкові дні, обробляються в перший робочий день.

Непідтверджені замовлення не відправляються!

У день відправлення вашого замовлення ми висилаємо на ваш номер СМС-повідомлення з номером експрес накладної.

Увага!

Замовляючи доставку товару сторонніми кур'єрськими службами (Нова пошта та ін.) - при отриманні обов'язково перевіряйте наявність всього товару в замовленні, а так само його зовнішній вигляд.
У разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення - необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а так само скласти акт (претензію). У разі якщо дана ситуація буде мати місце - обов'язково повідомте нам про те, що трапилося.

Після проведення розрахунків та прийняття замовлення у поштовому відділенні претензії щодо цілісності, комплектації та інших якісних характеристик доступних при зовнішньому огляді не приймаються !!! Гарантія поширюється лише на приховані дефекти, не доступні при простому зовнішньому огляді.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner