Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Доставка в будь-яке відділення Нової Пошти. Вартість доставки розраховується по тарифам перевізника і оплачується окремо. Посилка зберігається у відділенні Нової пошти протягом 5-ти робочих днів! Після чого товар автоматично повертається.
- Доставка здійснюється після оплати замовлення, додатково сплачується упаковка
- БезкоштовноЗамовлення резервується на 48 годин.
Способи оплати
- При оформленні замовлення на маркетплейсе prom.ua покупець відразу оплачує 100% його вартості. А гроші перераховуються на рахунок продавця через 24 години після того, як покупець забере посилку у відділенні пошти. Перед оплатою уточніть наявність!
- Оплата проводиться у відділенні Нової Пошти після отримання та огляду товару. Товари з позначкою (*) відправляються за 100% передоплатою! * Тільки для клієнтів, які не мають негативні відгуки (з приводу доставки або проблемою додзвонитися) ** Оплачується додатково комісія 2% від вартості товару + 20 грн за грошовий переказ. Післяплата (оплата при отриманні Вашого замовлення у поштовому відділенні) можливий при виборі доставки Новою Поштою. Адресна доставка здійснюється після оплати товару.
- Оплата здійснюється на розрахунковий рахунок компанії. Реквізити для оплати повідомить менеджер по телефону (SMS-повідомлення) або розрахунок згідно з рахунком-фактурою.
- Здійснюється через платіжні термінали або через систему Приват24 чи Monobank. Реквізити для оплати повідомить менеджер по телефону (SMS-повідомлення).
Гарантія:
Доставка здійснюється з м. Дніпро.
Розрахувати вартість доставки кур'єрською службою «Нова пошта» можна за допомогою калькулятора.
При оформленні замовлення обов'язково вкажіть зручний для вас склад Нової пошти.
Увага!
Замовляючи доставку товару сторонніми кур'єрськими службами (Нова пошта та ін) - при отриманні обов'язково перевіряйте наявність всього товару в замовленні, а так само його зовнішній вигляд.
У разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення - необхідно відмовитися від одержання товару і його оплати, а так само скласти акт(претензію). У разі якщо дана ситуація буде мати місце - обов'язково повідомте нам про те, що трапилося.
Після проведення розрахунків та прийняття замовлення у поштовому відділенні претензії щодо цілісності, комплектації та інших якісних характеристик доступних при зовнішньому огляді не приймаються !!! Гарантія поширюється лише на приховані дефекти, не доступні при простому зовнішньому огляді.